روبان طاووس

مجهزترین چاپخانه تخصصی چاپ روبان و منسوجات نواری

سفارش: ۰۹۱۲۲۰۹۵۰۳۳۰۹۱۲۷۱۸۱۱۲۴

مهم‌ترین نکات درباره چاپ روبان تبلیغاتی با کیفیت بالا

c6-4

آیا از این موضوع آگاهی دارید که چاپ اختصاصی روبان تبلیغاتی چه تأثیری بر کسب‌وکار شما دارد؟ با این روبان‌ها می‌توانید اعتبار ویژه‌ای به کسب‌وکار خود داده و به افزایش فروش یا معرفی بهتر خدمات خود کمک شایانی بکنید.

اگر می‌خواهید از رقبای خود پیشی بگیرید و نام تجاری یا لوگوی شما به شکل زیبا در معرض دید افراد قرار بگیرد تا حرفه‌ای بودن شما را نشان دهد، با یک روش مقرون‌به‌صرفه می‌توانید به توسعه کسب‌وکار خود کمک کنید.

در این مقاله قصد داریم تا درباره کاربرد، مزایا و قوانین مربوط به چاپ روبان‌های تبلیغاتی با شما صحبت کنیم؛ همچنین نکات طلایی در رابطه با انتخاب رنگ و اندازه مناسب این روبان‌ها را به شما ارائه خواهیم داد. پس با همراه ما باشید.

 

روبان تبلیغاتی چه کاربردهایی دارد؟

چاپ روبان تبلیغاتی شاید یکی از ارزان‌ترین خدمات در صنعت باشد؛ اما یک روش ساده و بسیار کارآمد برای دیده شدن شما است. روبان‌ها در طیف‌های مختلف و عرض های متفاوت به بازار عرضه می‌شوند؛ مانند انواع ساتن، گراس گرین(کبریتی) وانواع نوار برزنتی و نوار پلی استرو کش و …  . روبان‌ها می‌توانند از طریق رنگ‌آمیزی با فویل تقریباً با هر نوع خواسته‌‌ای، یک روش برندسازی همه کاره باشند.

روبان‌های تبلیغاتی به صورت ساده یا چاپ شده، قهرمانان ناشناخته‌ای هستند که به سختی کار می‌کنند تا جزئیات لوکسی را به هر بسته‌بندی اضافه کنند. بسیاری از برند‌های خوب و معتبر که اهمیت استفاده از این محصول را درک کرده‌اند، در بسته‌بندی کالا‌های خود از روبان‌های جذاب و زیبا استفاده می‌کنند تا مشتریان خودشان را تحت تأثیر قرار بدهند.

هدیه‌ خود را با روبان‌های شخصی تزئین کنید تا درخشش و ماندگاری آن را در ذهن گیرنده چند برابر کنید. معمولاً از روبان‌های ۷ میل برای داخل سررسید استفاده و همچنین تبلیغات برند را با چاپ روی آن نیز انجام می‌دهند. این وسیله زیبا و پرکاربرد در خیاطی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ مخصوصاً در بسته‌بندی کفش و کیف، جواهرات، لوازم کادوئی و…  

روبان‌ علاوه بر زیبایی، جنبه تبلیغاتی نیز دارد و باعث می‌شود که شما به صورت یک فروشنده حرفه‌ای در ذهن مشتری ثبت شوید. امروزه چاپ اختصاصی روبان تبلیغاتی به دلیل افزایش سود و استقبال بی نظیر در دنیای کاری جایگاه ویژه‌ای را پیدا کرده است.

نمونه کار چاپ روبان تبلیغاتی روبان طاووس

 از مهم‌ترین کاربرد‌های این وسیله پرمصرف علاوه بر بسته بندی محصولات مختلف می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • همایش‌های شرکتی
  • گل آرایی
  • صنعت پوشاک : استفاده درلیبل شستشوی لباس اختصاصی ، لیبل پشت گردنی ، لیبل سردست ، بند آویز جالباسی با چاپ اختصاصی 
  • کیک و شیرینی های خانگی 
  • تبلیغات بوتیک و مزون
  • تالار و رستوران
  • لیبل داخل کیف 
  • لیبل شال و روسری

شاید این سؤال به ذهن شما خطور کند که روبان‌های تبلیغاتی در چه مشاغلی مورد استفاده قرار می‌گیرند؟ باید در پاسخ به این سؤال به شما بگوییم که امروزه افراد زیادی درزمینه بسته‌بندی و خدمات از چاپ روی روبان استفاده می‌کنند؛ زیرا این وسیله پرمصرف در بازاریابی و تبلیغات نقش پررنگی دارد.

 

روبان برای تبلیغات چه مزایایی دارد؟

این روزها بیشتر مردم از چاپ روبان تبلیغاتی برای تزئین و بسته‌بندی محصولات خود استفاده می‌کنند؛ زیرا این روبان‌های تبلیغاتی علاوه بر اینکه شکل کار و دیسیپلین محصولات را بالا می‌برند، موجب جذابیت بیشتر و تبلیغ برند شما می‌شوند که این امر فروش شما را چند برابر می‌کند.

از این روبان‌های تبلیغاتی برای گردهمایی و سمینار، مجالس عروسی، تولد، مهمانی و… استفاده می‌کنند؛ زیرا ظاهری لاکچری به محصولاتشان می‌دهند.

بسیاری از خورده فروش‌ها و مشاغل به علت استفاده از چاپ روبان تبلیغاتی، سود زیادی به جیب می‌زنند؛ چراکه این کار موجب دیده شدن و باارزش‌تر شدن اقلام و کالاهایشان در نظر مشتری می‌شود. در بازار پر از رقبا، رقابت خود را با چاپ روبان طلاکوبِ برجسته از دیگران متمایز کنید.

نمونه کار چاپ روبان تبلیغاتی روبان طاووس

از مزایای چاپ روبان تبلیغاتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • چاپ اختصاصی روبان تبلیغاتی موجب می‌شود که برند شما حرفه‌ای جلوه کند.
  • چاپ روبان تبلیغاتی به برند شما اعتبار ویژه‌ای داده و باعث افزایش فروش شما می‌شود.
  • چاپ اختصاصی روی  روبان نشان می‌دهد که شما به جزئیات اهمیت زیادی می‌دهید و این مورد از نظر مشتری بسیار مهم است؛ زیرا کسی که جزئیات برایش مهم است، به کیفیت نیز اهمیت می‌دهد.
  • چاپ روی روبان در رنگ‌بندی‌های متنوعی موجود است که به راحتی با هر لوگویی یا رنگ سازمانی تطابق پذیر می‌شود.
  • روبان‌ها کاربرد‌های بسیار زیادی دارند؛ در نتیجه لوگو یا برند شما در معرض دید قرار می‌گیرد.
  • کیفیت بالای روبان‌ها سبب می‌شود تا این محصولات طول عمر زیادی داشته باشند؛ در نتیجه تبلیغات شما تا مدت زیادی ماندگار هستند.
  • روبان‌ها به علت استفاده از مواد تجزیه پذیربه طبیعت آسیب نمی‌رسانند.

به کارمندان و مشتریان خود ثابت کنید که برای شما بسیار مهم هستند، یک هدیه شرکتی که با روبان‌های تبلیغاتی تزئین شده‌اند، می‌تواند نشانی از توجه شما باشد. بسته‌بندی هدیه اولین برداشتی است که هنگام ارائه کادو به چشم می‌خورد و لوگو با ربان زیبای شما این حس خوب را به کارمندهایتان القا می‌کند.

 

روبان تبلیغاتی با چه ویژگی‌هایی چاپ می‌شود؟

چاپ روبان تبلیغاتی تقریباً در همه رنگ‌ها قابل تولید و موجود است و هیچ محدودیتی ندارد. این موضوع مهم را مد نظر داشته باشید که رنگ چاپی را که انتخاب می‌کنید، باید با رنگ خود روبان هم‌خوانی داشته باشد و دید مورد نیاز شما روی روبان را فراهم آورد .

 برای ‌مثال برای چاپ روی روبان‌های مشکی بهتر است که از رنگ نقره‌ای و طلایی استفاده کنید یا محصول رنگ سفید با رنگ‌های تیره ترکیب جالب و جذابی را ایجاد می‌کند. البته این موارد تنها یک پیشنهاد هستند و هیچ قانونی برای انتخاب رنگ چاپ روبان تبلیغاتی وجود ندارد و به سلیقه شما بستگی دارد.

روبان‌های تبلیغاتی در سایزهای 5میلیمتر، 6 میلی‌متر و 1سانت ، 1.3سانت ، 1.5سانت ، 2سانت، 2.2سا نت، 2.5سانت، 2.8سانت، 3 سانت و 4 سانتی‌متر به بازار عرضه می‌شوند. حداقل سفارش چاپ روبان 5۰۰ متر است.

 

قوانین طراحی فایل لوگو یا متن برای چاپ روبان

نمونه کار چاپ روبان تبلیغاتی روبان طاووس

برای چاپ روبان تبلیغاتی در صورت انتخاب رنگ، زمینه سفید و طرح مشکی ۱۰۰ درصد تنظیم نمایید. طرح مورد نظر باید برداری و به شکل وکتور باشد .

با سفارش این کالا و چاپ روی آن بدون اینکه که زحمتی به خودتان داده باشید ، در مراسم‌‌های خاص مانند: افتتاحیه‌ها، جشن‌ها و… برندسازی انجام داده‌اید و این نشانی از حرفه‌ای بودن و متفاوت بودن شما نسبت به سایر رقبا است.

چاپ روی‌ روبان جدا از اینکه توجه مشتری را جلب می‌کند، بسته‌بندی را شیک کرده و جلوه‌ای جذاب به آن می‌دهد. در بیشتر موارد از این وسیله کاربردی برای مهروموم کردن بسته یا هدیه استفاده می‌کنند. در مرکز چاپ و تبلیغات طاووس می‌توانید روبان‌های با کیفیت عالی را برای برند خود سفارش دهید.

 چرا برای تبلیغات، مجموعه چاپ روبان طاووس را انتخاب کنیم؟

افزودن پاپیون و روبان به بسته‌بندی، حس خاص بودن را به ما القا می‌کند؛ حتی اگر آن هدیه برای خود ما باشد. روبان طاووس تنها برند موجود در ایران است که می‌تواند در حیطه کاری چاپ انواع منسوجاتِ نواری باکیفیت با محصولات خارجی، حرفی برای گفتن داشته باشد.

روبان طاووس مجهز به ماشین‌آلات چاپ فلسکو، چاپ طلاکوب برجسته، نقره کوب، چاپ ترنسفر، چاپ سابلیمیشن و… است. از دلایل بالا بودن کیفیت محصولات برند روبان طاووس می‌توان ‌به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از نیروهای متخصص آموزش دیده در ترکیه و چین
  • استفاده از مدرن ترین و کامل‌ترین ماشین‌آلات تخصصی برای چاپ روبان تبلیغاتی
  • استفاده از مواد اولیه مرغوب مطابق با استانداردهای جهانی
  • بروز کردن مداوم جدیدترین تکنولوژی‌ های چاپ متریال نواری

سؤالات متداول

۱. آیا چاپ روبان تبلیغاتی تأثیری بر میزان فروش دارد؟

بله استفاده از این روبان‌ها باعث ماندگاری برند شما در ذهن مشتری‌ها می‌شود.

۲. چه نوع برندی برای تولید روبان‌های تبلیغاتی قابل اعتماد است؟

شما می‌توانید با خیال راحت به روبان طاووس اعتماد کنید.

۳. آیا جنس روبان‌های تبلیغاتی مهم است؟

بله اگر از مواد باکیفیت استفاده نشود، به‌مرورزمان لوگوی تبلیغاتی شما با شستشو از بین می‌رود.

سخن پایانی

استفاده از چاپ روبان تبلیغاتی می‎‌تواند در افزایش سود و ماندگاری شما در ذهن مشتری تأثیر چشمگیری داشته باشد. این پارچه‎‌های کاربردی و تزئینی می‌توانند کمک زیادی به دیده شدن شما بکنند. سعی ما در این مقاله، ارائه اطلاعات کاربردی در خصوص چاپ روبان‌های تبلیغاتی بود. امیدواریم با مطالعه این مطالب بهترین انتخاب را به شما هدیه دهیم.

به اشتراک بگذارید:

همچنین بخوانید