روبان طاووس

مجهزترین چاپخانه تخصصی چاپ روبان و منسوجات نواری

سفارش: ۰۹۱۲۲۰۹۵۰۳۳۰۹۱۲۷۱۸۱۱۲۴

نکاتی درباره پاپیون با چاپ اختصاصی که باید بدانید!

 پاپیون با چاپ اختصاصی از برند و لوگو خود یکی از بهترین شیوه‌های تبلیغاتی می باشد.

چاپ روبان پاپیون دوگره با چاپ اختصاصی

امروزه چاپ روی پاپیون به یکی از بهترین شیوه‌های تبلیغاتی برای کسب و کارها تبدیل شده است. بیشتر برندها برای به نمایش گذاشتن احترام به مشتری و توجه به جزئیات کار، در بسته‌بندی‌های خود از این روش استفاده می‌کنند.

گره‌هایی زیبا وشیک که کاملا به صورت دستی با استفاده از روبان های چاپ اختصاصی تولید می شوند  . اگر برای معرفی برند و کسب و کارتان به دنبال راهی مقرون به صرفه و منحصر به فرد می‌گردید  ادامه این مقاله را از دست ندهید.

 پاپیون با چاپ اختصاصی چیست؟

اکنون ممکن است این سؤال برای برخی از شما پیش بیاید که چگونه روی پاپیون چاپ انجام می‌شود؟ برای پاسخ به این سؤال باید به این نکته توجه کنید که این چاپ در واقع روی روبان انجام شده و روبان چاپ شده در نهایت به صورت دستی به شکل پاپیون درمی‌آید.

همان طور که متوجه شدید، چاپ روی روبان می‌تواند روشی ایده‌آل برای اعتبار بخشیدن به برند یا کسب و کار شما باشد و جالب است بدانید که هزینه این روش نسبت به بسیاری از روش‌های تبلیغاتی دیگر کمتر است.

از مزایای دیگر این نوع چاپ می‌توان به شیک بودن آن اشاره کرد؛ زیرا با این روش شما به مخاطبان خود این پیام را انتقال می‌دهید که برای آن‌ها ارزش زیادی قائل هستید.

h6-2

کاربرد چاپ روی پاپیون

 بیشترین و مهم‌ترین کاربرد پاپیون با چاپ اختصاصی  در حوزه برندسازی کسب و کارها قرار می‌گیرد. صاحبان این کسب و کارها با استفاده از چاپ اختصاصی روی روبان و استفاده از آن‌ها به عنوان انواع پاپیون، جلوه‌ای شیک و منحصر به فرد  به بسته‌بندی و تزئین کادوها وتولیدات خود می‌بخشند.

شما در هر حوزه‌ای از تبلیغات درباره برند خود می‌توانید از سفارش ساخت پاپیون بهره مند شوید. این گره‌ها در واقع همان روبان‌های رنگی با چاپ اختصاصی هستند که به شیوه‌های مختلف روی آن‌ها انواع لوگو، نوشته یا طرح‌های دلخواه چاپ شده است.

با مشاهده انواع پاپیون و نمونه‌های چاپ آن می‌توانید برای تبلیغات محصولات خود ایده بگیرید. در این صورت با توجه به سلیقه خود یا مشورت از افراد مجرب در این حوزه بهترین نوع چاپ روی پاپیونی که برای تولیداتتان مناسب است را انتخاب کنید.

انواع پاپیون و تفاوت آن‌ها

تا این بخش از مقاله به معرفی چاپ روی پاپیون و کاربردهای بی‌شمار آن پرداختیم. در این بخش می‌خواهیم انواع مختلف پاپیون‌ها را به همراه تفاوت آن‌ها بررسی کنیم تا راحت‌تر بتوانید با توجه به نیاز و سلیقه خود، گزینه مناسب را برای کسب و کار خود انتخاب کنید.

استفاده از پاپیون‌ها به خودی خود زیبایی و لوکس بودن را در تبلیغات محصولاتتان به وجود خواهد آورد. با این حال، پاپیون‌ها تنها به حالت ساده ختم نمی‌شوند. انواع مختلفی از آن‌ها وجود دارند که هر کدام از آن‌ها با توجه به نظر و خواست مشتریان تولید می‌شوند. انواع پاپیون‌ها شامل موارد زیر هستند:

  •  پاپیون چاپدار یا بدون چاپ یک گره‌
  • پاپیون چاپدار یا بدون چاپ دو گره‌ 
  • پاپیون یک گره یا دوگره با بند اتصال فلزی
  • پاپیون یک گره یا دوگره با بند اتصال روبانی 
  • پاپیون یک گره یا دوگره با دنباله چاپ دار 

هرکدام از انواع پاپیون‌هایی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم در واقع روبان‌هایی هستند که روی آن‌ها چاپ انجام شده است. این فرایند چاپ می‌تواند به روش‌های مختلفی روی متریال های متنوعی  از روبان‌ها انجام شود. 

پاپیون چاپدار یا بدون چاپ یک گره‌

همان طور که از نام این مدل پاپیون پیداست، پاپیون تنها با استفاده از یک گره در روبان چاپی تولید می‌شود. از این نوع پاپیون‌ها می‌توانید در بسته‌بندی‌ها و تزئینات مختلف استفاده کرده و آن‌ها را بر اساس سلیقه خود انتخاب کنید.

پاپیون چاپدار یا بدون چاپ دو گره‌ 

از دیگر انواع مدل پاپیون، نوع دو گره است. روبان‌های چاپ اختصاصی که روی آن موارد مورد نظر مشتری چاپ شده‌اند را به صورت پاپیون دو گره‌ای درمی‌آورند. این نوع پاپیون‌ها  برای بسته بندی های  با ابعاد حدودی جعبه کفش ، شکلات یا بزرگتر مناسب تر است .

پاپیون یک گره یا دوگره با بند اتصال فلزی

نوع خاص‌تری از پاپیون‌ها با بند فلزی ساخته می‌شوند و کاربردهای متنوعی دارند. در واقع تمایز این نوع پاپیون با انواع دیگر این است که برای اتصال این پاپیون به بسته بندی خود میتوانید از بند اتصال فلزی با قابلیت فرمدهی دستی استفاده کنید ، رنگ این بند طلایی و طول آن مطابق با سفارش شما می باشد . 

پاپیون یک گره یا دوگره با بند اتصال روبانی

این نوع پاپیون‌ها با استفاده از روبان هم جنس خود و همچنین در رنگ مشابه یا غیرمشابه از رنگ پاپیون گره ساخته می‌شوند. انتخاب رنگ روبان و بند روبانی آن کاملاً به سلیقه مشتری و کاربرد پاپیون بستگی دارد.

دنباله چاپ دار پاپیون

این مدل از پاپیون‌ها ممکن است به حالت ساده یک گره یا دو گره‌ای یا حتی با بندهای فلزی یا روبانی ساخته شده باشند. با این تفاوت که دنباله دو طرف پاپیون‌ها در امتداد خود نوشته، طرح یا لوگوی برند را به صورت واضح و کامل نشان می‌دهند.

روش‌های چاپ روی روبان برای ساخت پاپیون

h10-1

یکی از بهترین شیوه‌های چاپ روی روبان برای تولید پاپیون‌های جذاب، چاپ روتاری است. این چاپ به دلیل استفاده از تکنولوژی مدرن، کیفیت بالایی از چاپ نوشته، لوگو یا طرح را ارائه می‌دهد. افزون بر آن، جنس روبان نیز در سطح کیفی این چاپ تأثیرگذار خواهد بود.

به طور کلی جنس روبان‌های مورد استفاده برای چاپ از ساتن یا کبریتی است. بنا بر سلیقه خود و نوع چاپ، ماندگاری مورد نظر و هزینه‌ای که در نظر دارید، می‌توانید نوع جنس روبان را انتخاب و همچنین بهترین روش برای چاپ را نیز برای آن تعیین کنید.

در کنار تعیین روش چاپ روی روبان باید به هماهنگی میان رنگ روبان و چاپ نیز توجه داشته باشید. در این صورت می‌توانید بهترین چاپ روی روبان و پاپیون را مطابق با انتظارات خود داشته باشید.

هزینه تولید پاپیون با چاپ اختصاصی

هزینه این نوع چاپ به دو فاکتور مهم بستگی دارد؛ اولین فاکتور، شیوه چاپ روی روبان و دیگری سفارش نوع پاپیون مانند سفارش پاپیون دو گره است. انتخاب هر کدام از آن‌ها، بازه قیمت تمام شده چاپ را جابه‌جا می‌کند. عواملی که این تغییرات را ایجاد می‌کنند شامل: تعداد سفارش پاپیون، مدل انتخابی چاپ روبان تبلیغاتی، رنگ روبان و جنس آن هستند.

با این وجود، در حال حاضر در میان استراتژی‌های تبلیغاتی گوناگونی که در بازار تبلیغات وجود دارند، چاپ روی پاپیون یکی از مقرون به صرفه‌ترین نوع تبلیغات روی محصولات تولیدی یک برند است. 

درخشش خود را با پاپیون‌های چاپ اختصاصی تولید شده در مجموعه روبان طاووس تکمیل کنید!

 مجموعه روبان طاووس مغتخر است که  این امکان را برای صاحبان کسب و کارهای مختلف فراهم کرده تا بتوانند سفارش خود را از بین بیش از 200 رنگ و 15 عرض مختلف از روبان‌هایی با جنس‌های گوناگون مانند: ساتن یک رو چینی، ساتن یک رو و دورو ترک و انواع روبانهای گراس گرین ( کبریتی ) انتخاب کنند.

علاوه بر سفارش چاپ روی روبان با هر طرحی که مد نظر دارید، می‌توانید بسته به کاربرد و سلیقه خود، سفارش ساخت پاپیون را از این مجموعه با بالاترین کیفیت درخواست دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌توانید با کارشناسان روبان طاووس تماس گرفته و سؤالات خود را مطرح کنید.

 

سؤالات متداول

1- باکیفیت‌ترین نوع چاپ روبان کدام روش است؟

چاپ روتاری

2- اصلی‌ترین کاربرد چاپ روی پاپیون چیست؟

جنبه تزئینی و تبلیغاتی روی محصولات تولیدی یک برند

دلیل استفاده از پاپیون در تولیدات مجموعه‌ها چیست؟

زیبایی و لوکس بودن تبلیغات محصولات برند

سخن پایانی

چاپ روی پاپیون در واقع در ابتدا همان چاپ روی روبان و سپس ساخت پاپیون از این روبان‌های رنگی و حک شده است. استفاده از این روش، یکی از راه‌های تبلیغاتی منحصر به فرد و شیک در میان برندهای تولیدی در بازار کنونی است. بیشتر تجارت‌هایی که قصد دارند جلوه‌ای زیبا و یکتا را از خود در نظر مشتریان به نمایش بگذارند، از این شیوه استفاده می‌کنند.

در صورتی که شما هم دوست دارید تا برند و کسب و کار خود را به شکلی متفاوت و مقرون به صرفه معرفی کنید، می‌توانید از خدمات تخصصی روبان طاووس استفاده کرده و به اعتبار خود بیفزایید.

به اشتراک بگذارید:

همچنین بخوانید