روبان طاووس

مجهزترین چاپخانه تخصصی چاپ روبان و منسوجات نواری

سفارش: ۰۹۱۲۲۰۹۵۰۳۳۰۹۱۲۷۱۸۱۱۲۴

پیشرفت برند شما با چاپ اختصاصی روی روبان

آیا قصد سفارش روبان با چاپ اختصاصی را دارید؟ امروزه چاپ روبان تبلیغاتی یکی از جذاب‌ترین ترفندها در جلب توجه مشتریان است.

سفارش چاپ روبان به افزایش اعتبار برند تولیدی شما کمک فراوانی می‌کند. علاوه بر جلب توجه، استفاده از روبان تبلیغاتی، برند شما را یک برند لوکس نشان می‌دهد.

اگر می‌خواهید از دنیای امروزی جا نمانید و پا به پای تکنولوژی پیشرفت کنید، از شما دعوت می‌کنیم تا انتهای مطالب همراه ما باشید که به صورت مفصل به بررسی روبان، تأثیر آن بر میزان فروش و قانون‌های مربوط به آن می‌پردازیم.

چاپ روبان روتاری طلایی

دلایل استفاده از روبان با چاپ اختصاصی

سفارش چاپ روبان یکی از خدمات تبلیغاتی اقتصادی و ارزان است که کاربردهای متنوعی در زمینه صنعت دارد. امروزه شرکت‌های تولیدی و فروشنده کالاهای لوکس برای تزئین و شکیل‌تر نشان دادن محصولات خود از روبان استفاده می‌کنند که جذابیت کار را چند برابر می‌کند.  

روبان‌های تبلیغاتی یا تزئینی در مجالس عروسی، مهمانی‌ها، سمینارها و دورهمی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند و یک ظاهر مدرن به مجالس شما می‌بخشند. روند سفارش چاپ روبان روی انواع روبان ساتن ، گراس گرین و انواع منسوجات نواری  در رنگ‌های متنوعی انجام می‌شود.

علاوه بر جنبه تبلیغات، چاپ روبان جنبه تزئینی نیز دارد که شما می‌توانید با استفاده از روبان  کادوهای خود را متفاوت‌تر از سایر هدیه‌ها کنید. انتخاب و استفاده از این مورد برای محصولاتتان، امتیاز شما را به نسبت رقبا بالاتر می‌برد و شما در بازار امروز حرفی برای گفتن خواهید داشت.

سفارش چاپ روبان علاوه بر سوددهی که برای شرکت‌های تولیدی کلان دارد، برای خرده‌فروش‌ها و مشاغل کوچک نیز تأثیرگذار است؛ چراکه به بهبود کیفیت ارائه کالا و افزایش ارزش آن‌ها کمک شایانی می‌کند و پلی برای پیشرفت به مراحل بالاتر در بازارهای داخلی و جهانی محسوب می‌شود.

استفاده از چاپ روبان‌های تبلیغاتی، کالای شمارا به نسبت سایر محصولات لوکس‌تر و گران‌تر نشان می‌دهد و شما با این کار در بازار پررقابت امروزی، تمایزی بین خود و سایر شرکت‌ها ایجاد می‌کنید.در واقع این کار شما را یک قدم از برندهای رقیب جلوتر می‌برد و به پیشرفت شما می‌انجامد.

از مهم‌ترین کاربردهای سفارش چاپ روبان تبلیغاتی می‌توان به روبان‌های شیرینی فروشی، آجیل فروشی ، زعفران ، خشکبار ، مزون‌های لباس، روبان‌های شمع و وسایل آن، جعبه‌های آماده، ساک‌های دستی گلاسه، روبان‌های عطر و ادکلن فروشی، افتتاحیه‌ها، روبان کالای تبلیغاتی و طلا و جواهر فروشی‌ها اشاره کرد.

چاپ انواع روبان‌های تبلیغاتی در طیف رنگی متنوع

مجموعه روبان طاووس با تامین مجموعه کاملی از جنس و رنگبندی روبان با عرض های متفاوت این امکان را برای مشتریان خود فراهم آورده تا بتوانند بسته بندی اختصاصی را بر نیاز خود منطبق  سازند . 

در انتخاب رنگ‌بندی مربوط به چاپ روی روبان باید به کاربرد آن نیز توجه کنید و با یک رنگ‌بندی مناسب به رقابت با رقبای خود بروید.

مدل‌های متنوعی در چاپ روبان وجود دارند که شامل موارد زیر می‌شوند:

  • چاپ برجسته طلاکوب: سفارش چاپ روبان طلاکوب برجسته یکی از زیباترین چاپ‌های جهان است که جلوه لوکسی دارد و معمولاً روی انواع روبان  جذاب است.
  • چاپ برجسته نقره‌کوب : چاپ لوکس و متفاوت برای استفاده روی روبان‌ها، چاپ نقره‌کوب است که با حساسیت و ظرافت خاصی از آن استفاده می‌کنند.
  • چاپ برجسته رز گلد : اگر به دنبال رنگی اصیل هستید که نمای خاصی داشته باشد، پیشنهاد ما به شما رنگ رز گلد است که در بیشتر فروشگاه‌های بین‌المللی مورد استفاده قرار می‌گیرد.علاوه بر این موارد،رنگ رزگلد در چاپ بسته‌بندی خوراکی و شکلات نیز کاربرد دارد.
  • چاپ رنگ برجسته : یکی از فانتزی‌ترین و جذاب‌ترین مدل‌های سفارش چاپ روبان، چاپ رنگ‌های برجسته است که قابلیت چاپ انواع رنگ روی روبان وجود دارد. یکی از مزایای مهم در این روش چاپ این است که ، ازرنگ روبان ورنگ چاپ یکسان نیزمیتوان استفاده کرد . 

علاوه براین مدل چاپ‌ها ، چاپ‌های متنوع دیگری مانند: چاپ فلت، چاپ ترنسفر و چاپ روتاری با قابلیت چاپ همزمان تا ۸ رنگ نیز وجود دارند که می‌توانید برای کاربرد مدنظرتان انتخاب کنید.

چاپ روبان روتاری تک رنگ

چاپ روبان‌های تبلیغاتی چه مزایایی دارند؟

به نظر شما سفارش چاپ روبان چه مزایایی برای برند شما دارد؟ استفاده از این روش‌های تزئینی، این حس را به مشتری القا می‌کند که رضایت آن‌ها برای شرکت شما بسیار حائز اهمیت است و آن‌ها را به خرید بیشتر از برندتان تشویق می‌کند.

استفاده از جعبه‌های لوکس، کیسه‌های تزئینی و لیبل هنگام فروش و ارائه محصولات، ذهنیت مثبتی در خریدار ایجاد می‌کند و اعتبار برند بالاتر می‌رود. در ادامه ۳ مورد از فواید چاپ اختصاصی روی روبان در بسته‌بندی را برای شما توضیح می‌دهیم .

ایمن نگه داشتن کالا با بسته‌بندی

بسته‌بندی کالا منجر به محافظت از آن می‌شود ؛ زیرا در برابر لکه، ضربه و گردوغبار حکم سپر را دارد. نکته قابل توجه در موضوع بسته‌بندی این است که از جعبه مناسب با سبک محصول استفاده کنید که با یکدیگر هم‌خوانی داشته باشند. استفاده از روبان با چاپ اختصاصی در بسته‌بندی باعث بالا رفتن ارزش کالا می‌شود.

تمایز از رقبا با بسته‌بندی مدرن

در صنعت مد شناخت محصولات مشابه رقبا اهمیت زیادی پیدا می‌کند؛ به این دلیل که از طریق آشنایی با نحوه بسته بندی و ابزارهای مورد استفاده برای آن‌ها می‌توانید ایده بگیرید و از مدل‌های متنوع‌تر و جدیدتر استفاده کنید و برند خود را بالاتر بکشید.

جلب توجه مشتری

اولین برخورد مشتری با کالای مورد نظر از بسته‌بندی آن شروع می‌شود و اگر بسته‌بندی و روبان تبلیغاتی شکیلی داشته باشد، ذهنیت بسیار مثبتی در مشتری ایجاد می‌کند و او را به خرید ترغیب می‌کند. سفارش چاپ روبان در جلب توجه مخاطب بسیار کارساز است.

در طراحی و سفارش چاپ روبان چه قواعدی را باید رعایت کرد؟

برای اینکه طراحی روبان تبلیغاتی به صورت اصولی انجام شود و کار تمیزی از آب درآید،باید قواعدی را در این خصوص رعایت کرد که بهتر است از چاپخانه متخصص در زمینه چاپ اختصاصی روبان مشورت بگیرید و یا طراحی و چیدمان طرح را به ایشان بسپارید.

هزینه سفارش چاپ روبان

هزینه چاپ روبان‌های تبلیغاتی چقدر است؟ این موضوع، سؤال هر کسی است که می‌خواهد این روش مقرون‌به‌صرفه را برای تبلیغات انتخاب کند. چاپ روبان یکی از کارهای تبلیغاتی است که قیمت مناسب و به‌صرفه‌ای در مقابل حجم بالای  بازدهی دارد.

این هزینه با توجه به عوامل مختلفی مانند: جنس روبان ، عرض روبان ، متراژ روبان و نوع چاپ مشخص می‌شود. البته توجه داشته باشید که برای اطلاع دقیق از قیمت‌ها باید با کارشناسان چاپخانه متخصص در زمینه چاپ روی روبان تماس گرفته و از آن‌ها سؤال کنید.

کدام برند تبلیغاتی برای سفارش چاپ روبان مناسب است؟

آیا از برندهای تولیدی موجود در بازار اطلاعی دارید؟ برند روبان طاووس یکی از تخصصی ترین  و باسابقه‌ترین مجموعه‌های چاپ روبان‌های تبلیغاتی است که با چاپ باکیفیت روی روبان‌ ، توان رقابت با برندهای خارجی و محصولات آن‌ها را دارد.

در این شرکت تولیدی از ماشین‌آلات مجهز برای چاپ برجسته روی روبان ، چاپ روتاری روی روبان ، چاپ فلت روی روبان و چاپ ترنسفر استفاده می‌کنند. چاپخانه روبان طاووس روبان‌های باکیفیت و متنوع خود را در بیش از ۲۰۰ رنگ و در ۱۵ عرض مختلف، ارائه نموده و از روبان های  ساتن یک رو چینی و دو رو ترک، گراس گرین چینی و ترک ، نوار پلی استر و انواع منسوجات نواری برای محصولات خود استفاده می‌کند.

چاپخانه تخصصی چاپ روبان طاووس

اگر به دنبال سفارش چاپ روبان خاص و منحصربفرد هستید، پیشنهاد ما به شما مجموعه چاپ روبان طاووس است که حتی در بازارهای جهانی نیز حرفی برای گفتن دارد. این مزیت به شما کمک می‌کند تا اعتبار بیشتری در بازاهای داخلی و خارجی داشته باشید و رونق روزافزون کسب و کار شما را به دنبال خواهد داشت.

این شرکت تولیدی علاوه بر چاپ اختصاصی روبان تبلیغاتی، خدمات تکمیلی دیگری در زمینه تولید بند ساک، گردن آویزهای نمایشگاهی و پاپیون‌های جدید از روبان های چاپ شده به مشتریان خود ارائه می‌کند. این خدمات به نمایان‌تر شدن برند شما کمک قابل توجهی می‌کنند. 

 

صحبت نهایی

در دنیای مدرن امروزوجه تمایز هر محصول در بازار با توجه به طیف وسیعی از انواع برندهای مختلفی که در بازار ابراز وجود می‌کنند، تبلیغات حرفه‌ای و متفاوت آن محصول می باشد . در نتیجه استفاده ازروبان‌های چاپ اختصاصی تبلیغاتی علاوه بر ظاهر شکیل ارائه محصول ، منجر به شناخته شدن برند شما در بازار می‌شود و این حس را به مشتریان القا می‌کند که شما برای خرید آن‌ها ارزش قائل هستید و به جزئیات نیز توجه کرده‌اید.

چاپ روبان تبلیغاتی در رنگ‌های متنوعی انجام می‌شود که شما با توجه به سلیقه خود و تطابق رنگ لوگو با رنگ روبان می‌توانید یک انتخاب شیک و مشتری‌پسند داشته باشید. امیدواریم که ارائه این اطلاعات به فروش بیشتر و محبوب شدن برند شما کمک فراوانی کنند.

 

سوالات متداول:

۱. از کدام رنگ چاپ روبان در فروشگاه‌های بین‌المللی استفاده می‌کنند؟

طلاکوب و نقره کوب برجسته ، روتاری طلایی و نقره ای

۲. تنوع چاپ روی روبان چگونه است؟

معمولاً در 200 رنگ و با 15 عرض مختلف انجام می‌شود.

۳. برند طاووس علاوه بر چاپ روبان چه خدمات دیگری دارد؟

تولید بند ساک و گردن آویزهای نمایشگاه و…

4. چاپ روبان روی چه پارچه‌هایی انجام می‌شود؟

ساتن، حریر، مخمل و تور

5.فرمت طرح چاپی برای روبان باید چگونه باشد؟

ترجیحا با فرمت وکتور طراحی شود. البته چاپخانه چاپ روبان طاووس در طراحی طرح روبان، همراه و کنار شماست.

به اشتراک بگذارید:

همچنین بخوانید