روبان طاووس

مجهزترین چاپخانه تخصصی چاپ روبان و منسوجات نواری

سفارش:۰۹۱۲۲۰۹۵۰۳۳۰۹۱۲۷۱۸۱۱۲۴

قیمت چاپ روبان به چه عواملی بستگی دارد؟ [ 5 نکته تاثیر گذار ]

آیا چاپ روبان قیمت بالایی دارد؟ در کنار زیبایی و ویژگی‌های دیگر چاپ روبان، قیمت آن مسئله‌ای است که باید روشن شود.

قیمت چاپ اختصاصی روبان عواملی تاثیر گذار زیادی دارد که باعث کاهش یا افزایش آن می‌شود. در دنیای کسب ‌و کار امروزی که رقابت به صورت مداوم وجود دارد، بهتر است توجه به جزئیات را در هر آیتمی از تجارت خود به کار ببرید.

در این مقاله قصد داریم درباره عواملی که در قیمت چاپ اختصاصی روبان اثر می‌گذارند با یکدیگر صحبت کنیم تا با دید روشن‌تری از این نوع محصولات در کسب و کار خود استفاده کنید؛ پس همراه ما بمانید.

چاپ روبان چاپ دیجیتال

چه عواملی قیمت چاپ روبان را تعیین می‌کنند؟

چاپ روبان قیمت یکسانی برای همه نیازها نخواهد داشت. موارد زیادی وجود دارند که بر تک‌تک ویژگی‌هایی که در نهایت از یک روبان چاپی انتظار دارید، تأثیر می‌گذارند. در ادامه به معرفی هر کدام از فاکتورهای اساسی و مؤثر بر قیمت چاپ روبان می‌پردازیم تا تصمیم‌گیری برای شما آسان‌تر شود.

1- کاربرد مورد نظر

اینکه بدانید چاپ روی روبان را برای چه کاری می‌خواهید، قدم اول است.بیشتر افرادی که می‌خواهند کسب و کار خود را سفارشی کنند یا توجه به جزئیات را دررأس امور خود قرار می‌دهند، به سراغ چاپ روبان می‌روند.
چاپ سفارشی روی روبان‌ میتواند به صورت شخصی یا با اطلاعات لوگو و برند شرکتی انجام می‌شود.آیتم های تاثیر گذار برکاربردی بودن آن در صنایع پوشاک  قابل شستشو بودن است یا در استفاده های گردن آویز نمایشگاهی یا بند ساک تبلیغاتی  ضخامت و ایستایی روبان می باشد همچنین  براق  یا مات بودن روبان کاملا سلیقه ای می باشد . پس کاربرد روبان در انتخاب روبان تاثیر بسزایی دارد .

چاپ روبان تبلیغاتی

هر کسب و کاری برای تبلیغات خود از استراتژی‌های مختلفی استفاده می‌کند تا بتواند خاص بودن خود را نشان دهد. در سال‌های اخیر به کار بردن چاپ روبان تبلیغاتی به عنوان بخشی از روند معرفی برند به مشتریان، بسیار رایج شده است؛ زیرا یک شیوه به‌روز و کاربردی محسوب می‌شود.
این روش به نوعی اعتبار زیادی را همراه با هزینه کم‌تری نسبت به سایر روش‌های تبلیغاتی برای کسب و کار شما ایجاد می‌کند. این در حالی است که عوامل دیگری نیز در موفقیت یا شکست این موضوع دخیل هستند و توجه به آن‌ها می‌تواند درصد خطا و شکست شما را تا حد زیادی کاهش بدهد.

با چاپ روبان قیمت تبلیغات به طور چشمگیری کاهش می‌یابد!

چاپ روبان شخصی

کاربردهای چاپ روبان تنها به حوزه تجارت ختم نمی‌شوند. ممکن است شما بخواهید برای دوستتان یک هدیه با ویژگی‌های منحصر به فرد تهیه کنید. استفاده از روبان‌های چاپ اختصاصی  با هر نوشته و اطلاعاتی که مد نظر دارید، به خوبی این نیاز شما را پاسخ می‌دهد و کمک می‌کند تا به هدفتان برسید.
در نتیجه بهتر است قبل از هر اقدامی برای خود مشخص کنید که هدف شما از تهیه و استفاده از روبان با چاپ سفارشی  چیست. برخی از کاربردهای روبان‌های چاپی که امروزه بسیار متداول شده‌اند؛ عبارت‌اند از:
• تزئینات مراسم در کنار گل‌آرایی
• افتتاحیه‌های تجاری
• استفاده به عنوان تکمیل کننده بخش‌های لباس، کیف، کفش و…
• بسته‌بندی جعبه‌ها

2- کیفیت جنس روبان

کیفیت جنس روبان از مهم‌ترین مسائلی است که در این کار باید در نظر داشته باشید. این عامل نیز بر چاپ روبان قیمت گران یا ارزان مؤثر خواهد بود. این روبان می‌تواند در نقش معرفی تجارت و دقت شما در کار طراحی و تولید کالا باشد؛ درنتیجه لازم است تا به گونه‌ای طراحی شود که بتواند معرف خوبی برای کسب و کار شما یا استفاده شخصی باشد.
استفاده از روبان‌هایی که جنس خوبی ندارند، تنها شما را به هدف چاپ روبان ارزان قیمت که مد نظر دارید، نزدیک می‌کند. بخش مهم ماجرا که خوب جلوه دادن است، از دست خواهد رفت. پارچه روبان با درجه کیفیت‌های متفاوتی در بازار تولید می‌شود. بسته به انتخاب درجه کیفیت، چاپ روبان قیمت متفاوتی نیز خواهد داشت.
معمولاً پارچه‌های استفاده شده برای تهیه روبان‌های مختلف شامل موارد زیر هستند:
• ساتن یک رو چینی
• ساتن یک رو و دورو ترک
• گراس گرین ترک و چین
• نوار پلی استر

3- متراژ سفارش روبان

از دیگر عوامل تأثیرگذار روی قیمت تمام شده چاپ روبان، متراژی است که سفارش می‌دهید . متراژ سفارش با قیمت هزینه معکوس دارد هرچقدر متراژ سفارش بالاتر رود قیمت قابلیت انعطاف و کاهش معقول بیشتری خواهد داشت ، 

4- رنگ چاپ و رنگ روبان

رنگ چاپ روی روبان هیچ تاثیری در قیمت تمام شده ندارد و به رنگی که برای برند خود انتخاب کرده‌اید یا سلیقه شخصی خودتان بستگی دارد. به همین دلیل چاپ روبان با هر رنگی که بخواهید امکان‌پذیر است.
در چاپ های مختلف ، میزان زیبایی رنگ چاپ با رنگ روبان و میزان دید رنگهای مختلف روی روبان متفاوت است، لذا  توصیه میکنیم نیاز خود را با کارشناسان حرفه ای تیم روبان طاووس در میان بگذارید و بهترین پیشنهاد را از ما برای تصمیم گیری دریافت کنید  . 

 

5- نحوه چاپ روی روبان

شاید بتوان گفت که اصلی‌ترین عاملی که به خواسته شما کمک می‌کند، کیفیت و نحوه چاپ روی روبان است. 
برای چاپ روی روبان از تجهیزات و دستگاه‌ها و روش‌های مختلفی استفاده می‌شود. انتخاب هر کدام از آن‌ها می‌تواند قیمت چاپ روبان را در رنج‌های مختلفی قرار دهد؛ این روش‌ها عبارت‌اند از:
چاپ طلاکوب برجسته
• چاپ نقره کوب برجسته
• چاپ رز گلد برجسته
• چاپ روتاری یک رو و دورو چاپ
• چاپ ترنسفر
• چاپ رنگ برجسته
• چاپ فلت روی روبان گراس گرین ( کبریتی )
چاپ سابلیمیشن

انواع مختلف چاپ

قیمت چاپ اختصاصی روبان در گرو شیوه‌های انتخابی آن است. روش‌هایی مانند روتاری، برجسته، فلت و… بر هزینه تمام شده تأثیر می‌گذارند. برای مثال، استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته مانند چاپ‌ برجسته روی روبان‌ هزینه بالاتری به نسبت چاپ‌های عادی خواهند داشت.
به همین دلیل بهتر است از انتخاب خود و نتیجه‌ای که در نهایت انتظار دارید، کاملاً مطمئن شوید. در این صورت آن چیزی که به عنوان خروجی به شما تحویل داده می‌شود، همان است که می‌خواهید. یکی از شیوه‌های چاپ رایج در سال‌های اخیر که به دلیل کیفیت بالای آن استفاده می‌شود، چاپ روتاری روی روبان است.

چاپ روتاری روی روبان

ماشین چاپ روتاری از چند سیلندر و تیغه  تشکیل شده است. سیلندر مخصوص از یک تشتک، رنگ مورد نظر را برمی‌دارد و به سطح کلیشه چاپ منتقل می‌شود. درادامه نیز رنگ موجود روی سطح کلیشه روی روبان چاپ قرار گرفته و طرح چاپ خواهد شد. طول فایل های چاپ با توجه به طول دور سیلندرهای موجود متفاوت چیدمان می شود . 

 

نمونه کار چاپی چاپ روتاری روبان

دلیل انتخاب چاپخانه تخصصی چاپ روبان طاووس برای چاپ روبان مناسب چیست؟
شما به هر منظوری که به روبان‌ با چاپ اختصاصی نیاز داشته باشید، در کنار چاپ روبان با قیمت مناسب، نتیجه کار برایتان مهم خواهد بود. در واقع به یک تعادل در این میان نیاز دارید. مجموعه روبان طاووس تمام خدمات مورد نیاز برای چاپ اختصاصی روبان را با جدیدترین متد روز دنیا  به وسیله تجهیزات پیشرفته خود در انواع متریال ، رنگ ، طرح و عرض های مختلف  ارائه می‌دهد.
نیروهای مجرب و آموزش دیده، استفاده از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت، دقت در ظرافت کار و از همه مهم‌تر چاپ اختصاصی روبان با قیمت مقرون به صرفه در کنار تمام این موارد از جمله عواملی است که انتخاب این مجموعه  را برای انجام کارهایتان بیش از پیش محکم‌تر می‌کند.
شما می‌توانید خدمات مختلفی را برای توسعه کسب و کار خود ازمجموعه چاپ روبان طاووس بخواهید .

تفاوت چاپ روتاری با چاپ فلت در چیست؟

سرعت انجام کار و قیمت تمام شده

مزیت استفاده از روبان در حوزه کسب و کار چیست؟

فراهم شدن اعتبار زیاد و در عین حال هزینه پرداختی کم

سخن پایانی

عوامل زیادی بر چاپ روبان قیمت مناسب تأثیر می‌گذارند. برای آنکه هزینه‌ها مقرون به صرفه و درست در این زمینه مصرف شوند، بهتر است در ابتدا کاربرد مورد نظر خود را از روبان، متراژ مورد نیاز و سایر عواملی که در این مقاله معرفی شد، مشخص کنید. در این صورت به راحتی می‌توانید نتیجه مورد نظر خود را از چاپ روی آن‌ها به دست آورید.

به اشتراک بگذارید:

همچنین بخوانید